Шановні батьки (законні представники)!
Відповідно до Закону України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні» від 05.11.2021 №1871-ІХ, органи реєстрації ведуть та наповнюють Реєстр територіальної громади у системі Державної міграційної служби України.
Аналіз звернень законних представників дітей, народжених у період з 2010 по 2016 роки, показав значну кількість випадків відсутності реєстрації місця проживання дітей. Це є порушенням чинного законодавства. Згідно з вимогами, місце проживання новонародженої дитини має бути зареєстроване не пізніше тримісячного віку.
Для реєстрації місця проживання дитини один із батьків або законний представник повинен звернутися до органу реєстрації – управління дозволів, погоджувальних процедур та адміністративних послуг міської ради (робочий орган – ЦНАП) – та надати такі документи:
- Оригінал свідоцтва про народження дитини (для дітей до 14 років).
- Оригінал ID-паспорта (для осіб, які досягли 14 років).
- Оригінали та копії паспортів батьків або законних представників.
- Заяву одного з батьків (якщо батьки проживають за різними адресами).
- Документ із ДРАЦС (якщо дані про батька записані зі слів матері).
- Документ, що підтверджує право користування житлом (свідоцтво, договір, згода власника).
- Квитанцію про сплату адміністративного збору.
- Домову книгу (для приватного сектору).
Додатково подаються:
- Документ, що підтверджує особу законного представника.
- Документ, що підтверджує повноваження (якщо особа не є батьком/матір’ю дитини).
Підтвердженням реєстрації місця проживання дитини буде сформований Витяг з реєстру територіальної громади. За відсутністю такого витягу у батьків є підставою для звернення до органу реєстрації з метою перевірки та проведення процедури актуалізації даних в реєстрі. Даний документ також необхідний для отримання паспорта по досягненню 14-річного віку та вступу на навчання для здобування вищої освіти.